تو به جای من

اول از همه سلام خجالت نمی کشی؟تو می گی.خب چرا خجالت هم داره،من می گم ببخشید اگه دیر به دیر میام اینجا.

خب تو به جای من،این روزها همه رو اعصاب من راه می رن.شما چطور؟

صحنه اول:در کلاس سمعی بصری نشسته ایم،صبح پنج شنبه، استاد روی صفحه به ما آثار بزرگان معماری رو نشون میده،ما همه کف کردیم،استاد خوشحال می شه،استاد بدجنسی اش گل می کنه ،طرح بزنید،ما:هان؟نمنه؟!من؟الو....

ما احساس می کنیم اشتباه شده،استاد بیشتر بدجنس می شه.زود باشین،اسکچ بزنید،هر کدوم ۵ دقیقه،من خنده ام می گیره،(من هر اسکچی رو نیم ساعت طول می کشه بزنم)،بقیه ی کلاس رو من اینجووری می بینم:

استاد:زود باشین ۱۲۳،۱۲۳  کشیدین؟بعدی.۱۲۳،۱۲۳،۱۲۳ پخخخخخخخخخخخ

می خندیی؟باور کن.ببین وضع منو این تازه استادمه....

صحنه۲:صبح شنبه.میدترم ریاضی.من:بچه ها من هیچی نخوندم هوامو داشته باشین.

سر جلسه دقایق نخست،هنوز برگه ها پخش نشده،استاد:خانم شما پاشین.

من:راحیل،با تو هست آخییی طفلیی.هه هه هه

استاد:نه با شمام شما خانوم.

من:پردیس پاشو

استاد:خانوم خودت.با خودتم.

من:هان؟کی؟کجا؟

از شرح بقیه ماجرا عاجزم.

 صحنه۳:کلاس کارگاه و مصالح،۱شنبه.ساعت ۸ شب.(نقل قول از پردیس):استاد در حالتی که به صورت کامل از کلاس بیرون رفته،سرش رو به حالت ۶۰ درجه وارد کلاس می کنه و می گه هفته دیگه لوح گچی بیارین و به سرعت از منطقه دور می شه.هان؟لوح؟گچی؟با چی؟به چه صورت؟

حالا برو بگرد ببین چی گفته منظورش چی بوده،چه سایزی،چه گچی.....

پاورقی:حالا که چی؟اینا رو نوشتی که چی؟مسخره.تو میگی.من میگم،هان؟(یعنی نمی فهمم)

پاورقی:اعتراف می کنم که خل شدم.قابل توجه آقا سوسکه.

هورااااااااا به افتخار خودم و خودت به مناسبت هوینجور الکی .

 

نظرات 9 + ارسال نظر

سلامم

خوبین؟

آخیییی وبلاگتون خیلی جالبو قشنگه :)

خوشال میشم به کلبه برفی منم یه سر بزنین

. . .

منتظرتونم

روزاتون برفی

مهسا دیگه کلا امیدم نا امید شد ( نیشخند )

ویوا 1386/09/18 ساعت 09:13 ب.ظ http://kalepookha.blogsky.com/

شلام
غشششششششششششش
خیلی باحال بود کاملا رو شانس بودیا:)
به روزم

پردیس 1386/09/19 ساعت 11:55 ب.ظ http://NOT FOUND!!!

من باز هم زنده ام و لطف پروردگار شامل حالم هست ..ما (که همون من و خودم باشیم ) به این می اندیشم ( فکر نکن جمله ام عدم مطابقت فعل و فاعل داره! این به خاطر فاعل خاص {ما}هست که این کلمه چه کارهای محیرالعقولی قادر به انجام است!!)عچب.باز هم یه حس مبهمی بهم میگه خاک بر سرت با این جمله سازیت!! اصلا اینقدر به جمله سازی فکر کردم و به این دقت کردم که جمله ام درست بشه یادم رفت به چی می اندیشیدم!!!!!

شادی 1386/09/20 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.sports.parsiblog.com

سلام د.ع .
چطوری !
من که خوبم و امیدوارم که تو هم خوب باشی ...
شاد باشی .

شادی 1386/09/26 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.sports.parsiblog.com

سلام بازم من اومدم .
یه وقت اگه این وبلاگ بیچاره رو یه آپ تو دیت هم بکنی بد نیست ...
اومدم درباره ی مکه دانشجویی بهت تبریک بگم .
به وبلاگ من هم سر بزن !

ویوا 1386/09/27 ساعت 08:47 ب.ظ

پ.ن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقا سوسکه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همه چی خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مبارکه

جدی جدی خل شدی؟

LOVE..... 1388/04/01 ساعت 10:07 ب.ظ http://HiddenShine.blogfa.com

salam
wewbe Zibaei Dari khosh,hal miSham be manam Sari beZani
sabZ bashi
Bye

#####__#_____#____###_________ #_____
_____#__#_____#___#____#________#_____
_____#__#_____#__#______#_______#_____
#####__#_____#__#______#_______#_____
_____#___#___#___#______#_______#_____
_____#____#_#_____#____#________#_____
#####_____#_______###_____#####____

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد