انگار اینجا همون جای همیشگی هست.۲ماه با اینده فاصله داریم.موقع تابستون هم یادمون میره که چترهامون رو ببندیم و به بالا سرمون نگاه کنیم.خیلی مزخرفی حالم ازت بهم میخوره.دیگه اون قیافه خوشکلت هم منو راضی نمی کنه،میدونم به زور رنگ روغن اینقدر جذاب شدی.همیشه به خاطر رک بودنم تحسینم می کردی،اما حالا...آره من همینم می خوام از این به بعد هرچی اومد سر زبونم سریع تفش کنم حتی اگه تو و بقیه هم ناراحت بشین،چقدر وقته از ته دل نخندیدم،زیر بارون گریه نکردم،اره.تو میگی:دلیل نداره احساساتتو نشون بدی.با یه لبخند الکی هم دوست داشتنی تری هم راحت تر.

ولی نه من نمی ذارم که رفتارم مثل قیافه ی تو فریبنده باشه.می خوام یادم نره که هنوزم هستن اونایی که به خاطر اخلاق لجنم دوستم دارن.من خودمم تو هم همون تو بمون.

                                                      

 

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام مهسایییییییییی ... چی شدهههههههههههه؟
کسی بهت چیزی گفته؟
بدخواه مدخواه داری؟ ... می خوای بزنم لت و پارش کنم (نیش)
منو برو بچس دوست داریم (بوس)

شادی 1386/05/02 ساعت 06:24 ب.ظ http://shirazsport66.persianblog.com

سلام عزیزم . خسته نباشی ....

شادی 1386/05/03 ساعت 09:11 ب.ظ http://shirazsport66.persianblog.com

سلام گلم
چرا امروز مطلب جدید تو سایت نذاشتی ؟

سلام عزیزم،تو چرا وبلاگت هنوز درست نشده؟

نه به جون خودم چیزیم نبود ... یه عمل ساده ... پلیپ بینیمو عمل کردم همین (چشمک)

میگم مهساااااااا اون یه بنده خدای دیگه کیه ؟؟؟؟؟؟؟ (گریه)

اشنا هست.....تو خوب می شناسیش....فکر کن اگه نفهمیدی بیا بهت بگم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد