به تو گفتم ببین،منو دیدی ولی چرا نگام نکردی

به همین زودی یادمون می ره،هر چی می خوای بگو،هر کاری می خوای بکن،هوا هم دیگه از نفس کشیدنم خسته شده.درست همون لحظه ای که بفهمی هیچی نبودی،تو توی این همه مدت هیچی نبودی،کجایی؟منو می بینی؟صدامو می شنوی؟اصلا هستم؟یا یه تووهمه که واسه خودم دارم.می خوام برم یه جایی که بشه بلند جیغ کشید بدون اینکه کسی تورو متهم کنه به جنون.شایدم دیونم.شایدم خسته یا منتظر یه تلنگرم که بهم بخوره،بعد شروع کنم به فریاد زدن.تو هم بگو.نمی تونی تحمل کنی؟فقط تو داری تحمل می کنی؟من کجای دلتم؟فاصله های لعنتی.می خوام بهتون غلبه کنم.می خوام بشکنمتون.خدایا،هستی؟می شنوی؟خسته ام.ولی صدام تو گلوم خفه شده.تو بیا کمکمون.فقط خودت.

پاورقی:قهرم.با من،با خودم و با تو و با این وبلاگ.نمی دونم شاید برگشتم.

نظرات 7 + ارسال نظر
مهیار 1386/05/30 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.best-life86.blogsky.com


سلام ممنون که سر زدی
بازم بیا خوشحال میشم
من لینک کردم
گویا در درس ریاضی شاهکاری.....
بای بای ....

این همه تنهایییییییییی؟
جا زدی؟
قانون جنگلو یادت رفته؟

قانون؟کدوم قانون؟جنگل قانون نداره.دنیا هم یه جنگل بزرگتره

یه بنده خدای دیگه ۷ 1386/05/30 ساعت 02:41 ب.ظ

عججججججججججججججججججججججججججججججججججب تنها حرفی که میتونم بزنم

خیلی خریییییییییییی

خودتییییییییییییییییییییییییی،

علی 1386/05/31 ساعت 12:39 ق.ظ http://bani.blogsky.com

سلام
مرسی از وبلاگ زیباتون
اجازه میدین لینکتون کنم؟
خوشحال میشم به من سر بزنید و کمک کنید ویلاگم بهتر بشه
ممنونم
://bani.blogsky.com

پردیس 1386/06/01 ساعت 01:55 ق.ظ http://NOT FOUND !!

اره ... راس میگی .. بعضی وقتا بدی ادما به اینه که یادشون میره .. اتفاقا بعضی وقتام این بهترین خوبیه !!!
اولین بارم نیست که یکم از نوشته هات گیج میشم !!! گرچه نمیدونم چرا ؟‌ولی میگی خسته ای ؟‌ اره ؟ درست گرفتم ؟ میخوای داد بزنی؟ درسته ؟ خوب اینکه اشکالی نداره ... من به ؛ یه بنده خدا؛ هم گفتم ... من هستم بیا سر خودم داد بزن به منم خواستید بگید دهقان که نه همون مددکار فداکار .. قافیه هم داره ..البته هنوزم شک دارم اینو قبلا به خودت گفتم یا بنده خدا !! حالا فرق نداره .. مهم منم که انقد مهربون و فداکارم .. ببین من چه جوری از جونم واسه شما مایه میزارم اونوقت تو ؟؟؟


احتمالا بعد از خوندن این نظر میگی : (( پردیس مرده شوورت رو ببرن که هیچوقت جدی نیستی!!یا با این نظرت )) یا یه چیزی تو این مایه ها !! توجه نکن ...

دهقان جونم،من تو رو سال به سال نمی بینم از اینجا هم صدام بهت نمی رسه،
نه عزیزم،من اینو نمی گم،از این روحیت هم خوشم می یاد،اینجوری هم راحت تری هم خوشحال تر.ازت باید یاد بگیرم.

پردیس 1386/06/01 ساعت 02:16 ق.ظ http:// NOT FOUND !

قهری ؟ اه اه اه اه .......... از این سوسول بازیا اصلا خوشم نمیاد ... وگرنه من الان با تو قهر بودما....

بعدشم دفعه بعد خواستی قهر کنی اگه راس میگی حداقل با مامان بابا ای کسی قهر کن که ببینم چندروز از گشنگی طاقت میاری؟ بعدشم قهر بودنتو اون بالا بالا ها بنویس نه اون زیر که هیچکس نبینه.. واقعا قهری یا مسافرت ؟

بهرام 1386/06/02 ساعت 11:23 ب.ظ http://evol.blogsky.com

خیلی با شما اشنا بشم .این ایدی منه خوشحال میشم takpar_iran

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد