دلم بستنی می خواد

اگه گفتی دلم چی مخواد؟

دلم هوس دوم دبیرستانمو کرده،که معلم ریاضیمون رو اذیت می کردیم و از کلاس اخراج می شدیم.

دلم هوس همه ی لحظه هایی رو کرده که کف حیاط مدرسه ولو می شدیم و به جیغ های ژاول(لقب ناظممون) و تهدیداش می خندیدیم و خیلی چیزای دیگه که...

چقدر بده که الان میدونم در لحظه ای هستم که یه روز آرزوشو داشتم و حالا در همون لحظه به شما می گم که دلم هوس قدیما رو کرده.تو الان در فکر چیزی هستی که مطمئنا وقتی بدستش اوردی چیزای دیگه ای هستن که بازم بخوایشون.من اینو تازه فهمیدم الان چشامو می بندم،به این فکر می کنم که الان چی می خوام.................یه بستنی گنده

ice creamچیه؟دلتون بستنی خواست؟

 

نظرات 11 + ارسال نظر
بوسه 1386/05/25 ساعت 08:56 ب.ظ http://www.bose.blogsky.com

سلام عزیزم
امید وارم که حالت خوب باشه.
وبلاگ خیلی خوبی دارید.
****************
یادم بمون یه وقت نرم ز یادت
یادت باشه یادت باشه
کی بود که هی عشقو نشون میدادت
شبا که تنها توی راهی
محو نگاه اون ستاره هائی
یادت باشه که یارت
یه گوشه ای نشسته تو تنهائی
دل ناگرونم که ز یادت برم
نمیره این غصه دیگه از سرم
یادم بمون ای مهربون
یه وقت نشی نامهربون
*****************
پاینده و پیروز باشی .
خدا نگهدار.

علیرضا 1386/05/25 ساعت 08:58 ب.ظ http://howstuffworks.mihanblog.com

howstuffworks.mihanblog.com
سلام.داشتم تو وبلاگها می چرخیدم به این وبلاگ بر خوردم .وبلاگی زیبا با مطالبی پر بار.فکر کنم تا به حال وبلاگی با این مطالب ندیده باشی.شما هم یه سری بزن

سلام مهسسسسسسسس شطوری .... داری زود زود آپ می کنی ... ای ول ... یاد اون قدیمااااا ... می گم یه سر بیا اونور ببین منم روز آخر بچه هارو نوشتم .. لینکتم زدم .. بعدن یادت می دم چجوری لینک بزنی

شهروز 1386/05/26 ساعت 10:44 ق.ظ

خاطرات دبیرستان کم پیش میاد که ۲باره تکرار بشه.مرسی.مثل همیشه بامزه می نویسی.

ویوا 1386/05/26 ساعت 08:38 ب.ظ http://kalepookha.blogsky.com/

سلام
بابا با این عکسی که تو گذاشتی من اگر الان وسط قطب شمال هم بودم بازم هوس می کردم
در راه خوردن بستنی موفق باشی
تا بعد...

ای ول قربونت که برام لینک زدی (نیشخند) کی بهت یاد داد کلک ؟ اون یه بنده خدای دیگه؟؟؟؟؟
میگم عیب نداره بنویس اون روزا رو اون ساعتایی که ماها نبودیم فقط تو آذین و گلی توش شریک بودیدو بنویس یه خورده هم بهش پر وبال بده ... تو که دست به قلمت خو به .. بنویس کامل بنویس فقط بهشون اشاره نکن ... بوس بوس

یه بنده خدای دیگه ۶ 1386/05/27 ساعت 01:52 ق.ظ

اینقدر بستنی خوردی که مخت تاب برداشته جون فلانی بدتر از اینی که هستی نشو.

*هستی کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟X-)

تبلیغ جدید بستنی دایتی رو دیدی

بستنی جونی بستنی

همون شعر قدیمی یارکازرونیه


گفتی بستنی

یاد بستنی آلاسکا افتادم

یاد قدیما بخیر

تابستونا بچه ها که از مدرسه تعطیل می شدن

نصفشون می شدن آلاسکا فروش
و به نصف دیگه بستنی آلاسکا می فروختن

مهیار 1386/05/27 ساعت 11:49 ب.ظ http://www.best-life86.blogsky.com


سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی دارید
خوشحال میشم به من هم سر بزنید


به امید روزهای زیبا

سلام
وبلاگ جالبی داری زیباست موفق باشی.

پردیس 1386/06/01 ساعت 12:45 ق.ظ http://NOT FOUND !!!

سلام ... ایندفعه هم دیر اومدم !

واااااااااااااااااااااااااااااااااای ! من باید چیکار کنم که برگردم دبیرستان ؟‌ اگه با همون شرایط برگردم با همه دوستام حتی خاضرم عین ..... درس بخونم!!! کاری که تو دبیرستان نکردم!

ایندفعه خواستم بت بگم من ۱ متن حلالیت طلبی و پوزش وار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( کلمه رو حال کن ) اماده میکنم از طرف خودم خودت و بقیه بچه ها .. میدم تو بزن تو وبلاگت .. شاید ۱وقتی ژاول یا معلم عزیز؟؟؟؟؟!!!!!!!ریاضیمون !!!!!!!!!!!!!!!! اتفاقی اینو دیدن و .................... خدا رو چه دیدی .. شاید ما رو هم تو بهشت جا دادن !!

واقعا موافقم.اگه نوشتیش،خبرم کن با اسم خودت می زنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد