تولد من

هووررا.امروز هجدهمین سالگرد تولدمه.واسم خیلی زود گذشت،نمی دونم که تو این ۱۸ سال کارایی که باید انجام می دادم دادم یا نه.خیلی سخته که بخوای خودتو مورد قضاوت قرار بدی ولی هرچی بوده و نبوده.دوست های خیلی خوبی دارم که فکر کنم از همه چیز بهتر باشه.مرسی از همه اونایی که بهم تبریک گفتن.

از این لحظه من هجده سالم شد.قدرت خدا.حالا یعنی چی می شه؟؟؟؟؟؟

پاورقی:به بنده خداهایی که (خدایی نکرده)فکر کردن من دعوتشون میکنم واسه شام و کیک و جشن تولد بگم که،من از این سوسول بازیا خوشم نمیاد.تا فردا ساعت ۲۴ وقت دارین هدایاتونو برسونید بدستم.                          gift

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1386/05/19 ساعت 09:19 ب.ظ http://u-me.blogsky.com

salam tavalodetun mobarak

میلاد 1386/05/19 ساعت 10:13 ب.ظ http://shahabsat2.blogsky.com/

سلام خانوم گل

انشاال.. جشن ۱۰۰ سالگی
تولدت مبارک

برخورد اول روز تولد... به فال نیک می گیرم

بهترین ها تقدیم شما...

مجهول 1386/05/19 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.H1-online.blogsky.com/

سلام . تولدت مبارک . همچینی امروز از دنیای نوجوانی به دنیای جوانی پا گذاشتیا . بهت تبریک میگم .
بابت کادو هم باید بگم بنده خدا تو اگر فکر کردی قراره ( خدائی نکرده ) بهت هدیه بدم ، من اصلا از این سوسل بازیا خوشم نمیاد !!!!!!
خب فعلن .

یه بنده خدای دیگه ۴ 1386/05/20 ساعت 03:07 ب.ظ

مبارک ماچ

صبا 1386/05/20 ساعت 07:47 ب.ظ

تولدت مبارک خوشکل خانوم.ایشالا ۱۰۰۰ سال زنده باشی

هزار هزار سوسن وحشی

هزار هزار لاله ی عاشق

تقدیم تو باد

تولدت مبارک

پردیس 1386/05/24 ساعت 12:04 ق.ظ http://NOT FOUND!!!!!!!!!!!

به به به ! !‌ !
بیدا بیدا مبارک بیدا تولدت مبارک !!
برات ارزو میکنم تو این سال به ارچی میخوای برسی . حتی به ارزوهای خیلی محالت. مثه قبولی در دانشگاه ( نیش باز )
۱سوال کلیدیم دارم !! از روزی که وارد ۱۸ شدی چندتا دروغ گفتی ؟
نکته قابل توجه دیگه اینکه میدونم اصلا از من انتظار کادو نداری !! اخه من پایت هستم دیگه پایه هم که از خوده !! اصلا روت میشه از من کادو بگیری ؟ زشته !! ادم باید باکلاس باشه !! کادو گرفتن نشونه بی کلاسی و سوسولی و فقیریه !! منم که نمیخوام تو این چیزا باشی!!پس دیدی خودت هم به این نتیجه رسیدی که من کادو ندم ؟
البته اون کمپوت رو که بت قول دادم واست میارم !

خب بچه سوسول .. کادوی ما همون اس ام اسی بود که برات فرستادیم ...... پول اس ام اس جای کادوته ....(نیشخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد