واسه تو

درددلم فقط با تو هست،فقط واسه تو می نویسم واسه تو نفس می کشم،اون پرندهه رو دیدی؟!تو دستم بود،خیلی خوشکل بود،به خاطر تو پروندمش،به خاطر تو،به خاطر تو.می فهمی؟دیدمش ،خودم دیدمش،تو چشات بود،برق برق می زد،من آب می شدم،من گرمم بود،من نمی فهمیدم،هنوز هم نمی فهمم،من هیچی رو نمی فهمم،تو بهم بگو،من با تمام وجودم احساست کردم،قشنگ بود ولی خواب نبود،مطمئن نبودم هنوزم نیستم،تو بگو که بیدار بودم.دلم تاپ تاپ می زدتو بودی،من بودم،یه آسمون بالای سر هردومون،من و تو و خودم،من به تو نگاه می کنم تو به من و خدا به هردومون،عقربه ها سر به سرمون می ذارن،من سردم،عقربه ها عجله می کنن،من نمی فهمم،من و تو و یه عقربه،عقریه ساعت،عقریه بهم می گه زود باش،ساعتم محکم به من می کوبه،چشات رو چی کار کنم! اون این ها رو نمی گه،چشام رو می بندم،من در هوای تو ام،این عقریه ی مزخرف داره منو می کشه،حالا تازه می فهمم،یه کم فقط،تو رو،بعدش،بنگ!!!!

یه خط،من این ور،تو اون ور،خدا اول به تو نگاه می کنه بعد سرش رو بر می گردونه منو،فاصله واسم معنی نداره،مال آدمای خاکی هست،ولی من از اون ور اومدم،اون ور همه ی خط ها،نباید ها ...

تو هم.فقط اینو می دونم که تو هستی و می مونی مهم همینه،اگرچه هنوزم فقط یه نفهمم.کی اهمیت میده؟من با توام.

in manm ke namifahmam!!!!

نظرات 12 + ارسال نظر
اس و ر چ svrch 1386/06/31 ساعت 12:58 ق.ظ

خیلی می فهمی خیلی بیشتر از من ..... مطمئن باش
هیچ کدوم هم خواب نبوده ................. مطمئن باش
من و تو و خودت همیشه با هم هستن.... مطمئن باش

بشتر شبیه آهنگ بنیامین چی بووود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آهان...............
ساعت دیوار چشمات قلبم آلبوم گریه ......................

بیشتر یاد این اوفتادم و لطفآ زیر سیکل بنویس

سروش 1386/06/31 ساعت 09:33 ق.ظ

واقعا باهات موافقم.اصلا چرا باید اهمیت داد به دیگران.مهم خودمونیم.
موفق باشی

ویوا 1386/06/31 ساعت 06:44 ب.ظ http://kalepookha.blogsky.com/

زود باش بگو واسه کی نوشتیییییییییییییییی؟
خون جلو چشمام رو گرفته دِ یالا بگو ووووووووووووو

مهیار 1386/07/02 ساعت 01:35 ق.ظ http://www.best-life86.blogsky.com

سلام خوبی
ببخشید من بی معرفت نیستم
متاسفانه من 17 روز پیش یک تصادف بد کردم و تا 3 روز پیش تو کما بودم
ببخشید که دیر شد
امیوارم که منو فراموش نکرده باشید....
منتظر حضور سبزتون هستم
بای بای...

casper 1386/07/05 ساعت 03:31 ب.ظ http://kalepookha.blogsky.com

مهسا اگه نگی به ویوا خیلی مزه میده میترکههههههههه از فضولی میخندیم نگیاااااااا خب؟؟؟
منم مهاراجه رو بهش نمیخوام بگم که سر گیجه بگیره یاهاهاها!

آرش 1386/07/06 ساعت 02:41 ق.ظ http://arashjavadi.blogsky.com

تنهایی دونفری گاهی خیلی می چسبه

واییییییییی مهس ما تلفونمون قطعیده !!! (نیشخند) هی نیا از من دعوت کن بیام وبتا !!!(نیشخند)

یه بنده خدا 1386/07/08 ساعت 10:59 ق.ظ

امشب می یای ؟ می بینمت یا نه ؟ افطاری؟

ویوا 1386/07/08 ساعت 07:05 ب.ظ http://kalepookha.blogsky.com/

آهاااااااااااااای توطئه علیه من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو و کاسپر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منم لینکیدمت میسییییییی

پردیس 1386/07/09 ساعت 10:51 ب.ظ

سام علیک... (نیشخند) خوبی هم دانشگاهی ؟‌ میگما..این بجه هه چشه ؟ چرا چشماش اینجوری شده ؟ انگار تعجب کرده... شاید هم خیلی ترسیده... عجب !! شاید یکی تو مایه های تو دیده!!! که اینجوری حالت سنگ کپ داره ( نیشخند) البته منم وقتی نوشته هاتو میخونم و سر در نمیارم یه چی تو همین مایه ها میشه قیافم ..خب دیگه ۵شنبه میبینمت راستی لیست این ابزاری که یارو گفته برام بیار که منم برم بخرم چیزارو زودتر شروع کنم خونمون رو بکوبم بسازم تا والدینم نیستند!!! قربوقت عزیزم .. ( گل ؟؟؟؟)

tavahhom 1386/07/15 ساعت 01:20 ق.ظ http://tavahhom.blogsky.com/

گذشت زمان بر آنها که منتظر می مانند بسیار کند
بر آنها که می هراسند بسیار تند
بر آنها که زانوی غم بغل می گیرند بسیار طولانی
و بر آنها که به سر خوشی می گذرانند بسیار طولانی است
اما ، بر آنها که عشق می ورزند زمان را آغاز و پایانی نیست



نیستی؟

دانشجو شدی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد